Przyszedł maj, ale wiosna wciąż pozostaje w sferze marzeń. Dla oczu łaknących pięknej, soczystej zieleni mam dla Was dziś moodboard w klimacie Greenery – koloru roku 2017 według Pantone.

Zielony to ciężki kolor do noszenia. Łatwo o efekt żaby Kermita, a i łączenie ze sobą kilku odcieni to wcale nie taka prosta sprawa. Ale jeden ciekawy zielony akcent – kurtka, bluza czy nawet but to strzał w dziesiątkę. Z racji tego, że jest rzadko spotykany, od razu przyciąga wzrok innych, magnetyzuje i nadaje stylizacji wyjątkowego charakteru. Tymczasem inspirujcie się, otaczajcie zielonym i cieszcie oczy!

 

May has come, but spring still remains in the realm of dreams. Yet, for eyes hungry of beautiful, lush verdant greenery, I have a moodboard for you, precisely in the shade of ‘Greenery’ — 2017’s colour according to Pantone.

Green is a difficult colour to wear. It is easy to end up with the effect of Kermit the Frog, and combining various shades of green is really not that simple. Yet adding one interesting green accent to your outfit, be it a jacket, a sweatshirt or even a shoe, can do the trick. As it is rarely encountered, it immediately attracts the gaze of other, magnetising your outfit with distinctive character. Meanwhile, be inspired, surround yourselves with green and let your eyes enjoy it!
 

 

 

 

 

 

 

Dress Bohoboco shoes Uterque rings, bracelets Wishbone

blouse Kas Kryst
fot. Zosia Promińska

— Follow me on Instagram
— Related Posts
Posted on Luty 12 by Marta Sinilo

— Bootiful (?)

  Czy synonim kiczu może być jednocześnie synonimem dobrego gustu? Wiele powracających do nas trendów z przeszłości budzi kontrowersje i szokuje. Styl rodem z blokowisk lat 80. i 90., frotki do włosów, Birkenstocki, Crocksy, kolekcje Balenciagi. Wśród nich są także białe kozaki. Kiedyś w domyśle zarezerwowane tylko dla pań z mniejszych miejscowości,  read more

/ no comments
Posted on Styczeń 24 by Marta Sinilo

— Walk on red

  Nigdy wcześniej kobiety nie mówiły tak mocnym głosem, jak teraz. Feminizm był motywem przewodnim kolekcji Chanel, najgorętszym t-shirtem był ten od Diora z napisem „We should all be feminists”, a głównym trendem tego sezonu był power suit. Jesteśmy matkami, osiągamy sukcesy w pracy, potrafimy zrobić 10 rzeczy w ciągu jednej minuty read more

/ no comments