gucci-fashionspy-marta-sinilo-2-copy

 

Zwrot ” w modzie było już wszystko” powtarza się często jak dołującą mantrę. Nie wiem dlaczego chcemy wierzyć, że projektanci nie są w stanie wymyślić już niczego nowego. Na szczęście mam w rękawie kilka argumentów, które totalnie przeczą tej tezie. Jednym z nich jest nazwisko Michelle i estetyka, którą pokochały wszystkie fashionistki – granny chic.

 

Od kiedy prawie nikomu nieznany projektant dodatków stanął na czele jednego z największego z domów mody,w branży całkowicie zawrzało. Alessandro Michelle, bo o nim mowa, w styczniu 2015 roku, po 8 latach rządów Fridy Giannini objął stery w Gucci wprowadzając powiew świeżości do firmy, której finansowe raporty z każdym kolejnym kwartałem notowały coraz to większe straty. Jego pierwsza kolekcją można opisać w dwóch słowach: rewolucja i rewelacja. Na punkcie nowej estetyki – babcinego szyku vintage w  luksusowym wydaniu oszaleli wszyscy. 7 miesięcy po przejęciu sterów wzrost sprzedaży wzrósł 0 8,6%. Metalizowane solejki, koszule z fontaziem czy żabotem, berety, okulary w stylu lat 70′, żakardowe garnitury – klasyczne formy w odświeżonej formie nas nagle zapragnęła mieć w swojej szafie każda z nas. No i te torebki! Michelle, który większość swojej kariery spędził jako projektant akcesoriów przywrócił im motyw podwójnego „G” i z miejsca zapewnił im status „must have”  Model „Dionysus” został okrzyknięty najbardziej pożądaną torebką tego roku i mimo, że jego cena zaczyna się od 2290$ to wraz z dwoma innymi modelami: GG Marmont i the Sylvie, odnotował wzrost sprzedaży w 3 kwartale tego roku aż o 17%. Jakby sukcesów było mało, Alessandro w 2015 roku otrzymał nagrodę dla najlepszego projektanta podczas British Fashion Awards, imprezy nazywanej potocznie modowymi Oscarami. 

Ja też nie mogłam się oprzeć manii Gucci. Postawiłam na półprzezroczystą koszulę z fontaziem i plisowaną spódnicę. Prawdziwa dziewczyna Gucci miesza ze sobą różne printy, totalnie się tego nie boi i oczywiście zestawia to z butami na obłędnej platformie w stylu lat 70′.

 

guuci-bag-marta-sinilo-fashion-spy

Sprzedażowe hity Gucci (od lewej): model GG Marmont, the Sylvie i Dionysus.

 

gucci-fashionspy-marta-sinilo-1-copy

 

gucci-fashionspy-marta-sinilo-3-copy

 

 

gucci-fashionspy-marta-sinilo-4-copy

 

gucci-fashionspy-marta-sinilo-6-copy

fot. Mateusz Tyszkiewicz

— Follow me on Instagram
— Related Posts
Posted on Październik 12 by Marta Sinilo

— Lancôme

  Lancôme Teint Idole Ultra Wear Jesień się pojawiła za oknami i to jest moment, kiedy zawsze kupuję nowy podkład. Odcień mojej skóry jest o ton cieplejszy po wakacjach. Latem nie maluję się prawie wcale ale wraz z pojawieniem się września mój kalendarz aż do grudnia zapełnia się szeregiem spotkań, na których read more

/ no comments
Posted on Październik 02 by Marta Sinilo

— Monday Morning!

Od czasu kiedy w moim życiu pojawiły się dwie małe dziewczynki, plecak nabrał dla mnie zupełnie innego znaczenia! Córki Michała spędzają z nami masę czasu, weekendy i wyjazdy na wakacje należą do nas! Poza tym oczywiście pozostaje jeszcze szkoła i wszystkie mniejsze wyjazdy weekendowe!:)  Kanken to firma szwecka z wieloletnią tradycją. Pierwszy read more

/ no comments