gucci-fashionspy-marta-sinilo-2-copy

 

Zwrot ” w modzie było już wszystko” powtarza się często jak dołującą mantrę. Nie wiem dlaczego chcemy wierzyć, że projektanci nie są w stanie wymyślić już niczego nowego. Na szczęście mam w rękawie kilka argumentów, które totalnie przeczą tej tezie. Jednym z nich jest nazwisko Michelle i estetyka, którą pokochały wszystkie fashionistki – granny chic.

 

Od kiedy prawie nikomu nieznany projektant dodatków stanął na czele jednego z największego z domów mody,w branży całkowicie zawrzało. Alessandro Michelle, bo o nim mowa, w styczniu 2015 roku, po 8 latach rządów Fridy Giannini objął stery w Gucci wprowadzając powiew świeżości do firmy, której finansowe raporty z każdym kolejnym kwartałem notowały coraz to większe straty. Jego pierwsza kolekcją można opisać w dwóch słowach: rewolucja i rewelacja. Na punkcie nowej estetyki – babcinego szyku vintage w  luksusowym wydaniu oszaleli wszyscy. 7 miesięcy po przejęciu sterów wzrost sprzedaży wzrósł 0 8,6%. Metalizowane solejki, koszule z fontaziem czy żabotem, berety, okulary w stylu lat 70′, żakardowe garnitury – klasyczne formy w odświeżonej formie nas nagle zapragnęła mieć w swojej szafie każda z nas. No i te torebki! Michelle, który większość swojej kariery spędził jako projektant akcesoriów przywrócił im motyw podwójnego „G” i z miejsca zapewnił im status „must have”  Model „Dionysus” został okrzyknięty najbardziej pożądaną torebką tego roku i mimo, że jego cena zaczyna się od 2290$ to wraz z dwoma innymi modelami: GG Marmont i the Sylvie, odnotował wzrost sprzedaży w 3 kwartale tego roku aż o 17%. Jakby sukcesów było mało, Alessandro w 2015 roku otrzymał nagrodę dla najlepszego projektanta podczas British Fashion Awards, imprezy nazywanej potocznie modowymi Oscarami. 

Ja też nie mogłam się oprzeć manii Gucci. Postawiłam na półprzezroczystą koszulę z fontaziem i plisowaną spódnicę. Prawdziwa dziewczyna Gucci miesza ze sobą różne printy, totalnie się tego nie boi i oczywiście zestawia to z butami na obłędnej platformie w stylu lat 70′.

 

guuci-bag-marta-sinilo-fashion-spy

Sprzedażowe hity Gucci (od lewej): model GG Marmont, the Sylvie i Dionysus.

 

gucci-fashionspy-marta-sinilo-1-copy

 

gucci-fashionspy-marta-sinilo-3-copy

 

 

gucci-fashionspy-marta-sinilo-4-copy

 

gucci-fashionspy-marta-sinilo-6-copy

fot. Mateusz Tyszkiewicz

— Follow me on Instagram

Error: Access Token is not valid or has expired. Feed will not update.
This error message is only visible to WordPress admins

There's an issue with the Instagram Access Token that you are using. Please obtain a new Access Token on the plugin's Settings page.
If you continue to have an issue with your Access Token then please see this FAQ for more information.

— Related Posts
Posted on Listopad 23 by Marta Sinilo

— W krainie Newbie lovers!

  Ok. Na samym początku mojej przygody z ciuszkami dziecięcymi popełniałam masę błędów. Moje przyzwyczajenia z pracy okazały się tutaj mało pomocne, a nawet tragiczne w skutkach. Wielokrotnie stylizowałam sesje zdjęciowe reklamowe i kampanie z dziećmi. Kierowaliśmy się wówczas względami estetycznymi, czyli przede wszystkim, żeby wyglądało ładnie i fajnie! Powinnam się wtedy read more

/ no comments
Posted on Listopad 13 by Marta Sinilo

— Zabezpieczony: DIOR

Brak zajawki, ponieważ wpis jest zabezpieczony hasłem.

/ no comments