Fani mody czekali na ten dzień! Japońska marka Uniqlo pojawiła się w naszym kraju. Czy Polacy pokochają ich produkty? Dowiedz się więcej o ofercie firmy, która systematycznie otwiera swoje sklepy na całym świecie.
Niektórzy określają tę markę mianem japońskiej Zary. Hiszpańską sieciówkę Polacy pokochali i chętnie w niej kupują, a jak będzie z Uniqlo? 27 października istniejąca od 1949 roku marka otworzyła swój pierwszy sklep w naszym kraju.
Co znajduje się w jej ofercie? Przede wszystkim są to ubrania idealne do stworzenia szafy kapsułowej. Basicowe t-shirty, klasyczne jeansy, wełniane swetry, lekkie puchowe kurtki – a to wszystko w atrakcyjnych cenach. Uniqlo nie należy do marek ślepo podążających za modą. Znajdziemy tam raczej ponadczasowe rzeczy, ale nie musimy obawiać się o to, że w ofercie wieje nudą. Wręcz przeciwnie. Jest interesująco, jakościowo i zgodnie z trendami, które się nie starzeją.
Gdzie znaleźć ten sklep? Pop-up Uniqlo mieści się w samym centrum stolicy – dokładniej w Domach Towarowych Wars Sawa Junior. Znajdziemy tam kolekcje dla dorosłych oraz dziecięce.
– Niezmiernie cieszymy się, że po raz pierwszy w Polsce będziemy mogli osobiście spotkać się z klientami i przybliżyć im LifeWear. Decyzję o otwarciu sklepu stacjonarnego oparliśmy na doświadczeniach związanych z funkcjonowaniem sklepu internetowego Uniqlo w Europie. Wierzymy, że warszawski pop-up store pozwoli nam jeszcze lepiej poznać polski rynek i opracować długoterminowe plany z nim związane – mówi Taku Morikawa, prezes Uniqlo Europe.
Póki co, sklep Uniqlo będzie funkcjonować w Warszawie przez rok. Jego dalsze losy uzależnione są od tego, czy Polacy pokochają modę prosto z Japonii.
Zdj. główne: Howen/unsplash.com