Mamy oko na najświeższe trendy, śledzimy zakupowe i urodowe hity z sieci oraz bierzemy pod lupę styl ikon mody. Mało? Nasza detektywistyczna redakcja podąża również śladem cenowych gratek, a także akcji promocyjnych. Jeśli więc szukacie miejsca, gdzie o shoppingowych okazjach i najgorętszych trendach wie się wszystko – trafiłyście pod właściwy adres.
Fashionspy.pl to przestrzeń nie tylko do zaznajamiania się z tym, co w modzie i urodzie piszczy, lecz też swego rodzaju przewodnik zakupowy. Dzięki nam dowiecie się między innymi, gdzie kupić najmodniejsze ubrania i dodatki po najniższych cenach czy czym kierować się przy polowaniu na poszczególne elementy garderoby, tak by każdy swój zakup uznać za udany.

Anna Sacharewicz
Zawodowo zajmuje się copywritingiem. Kocha awangardowe połączenia w stylizacjach. Wierna fanka klasycznej mody i sprawdzonych rozwiązań z nutką szaleństwa. Od dawna śledzi trendy wybiegów oraz obserwuje uliczne outfity.

Justyna Fiedoruk
Dziennikarz i copywriter z wieloletnim doświadczeniem. Od zawsze wiedziała, że chce pisać, dzięki czemu łączy pasję ze sposobem na życie. Oprócz tego jest miłośniczką mody i podróży. Uwielbia śledzić poczynania najlepszych projektantów, chociaż jak sama przyznaje – wielu ich kreacji nigdy nie odważyłaby się założyć.

Karolina Baworowska
Copywriterka z wieloletnim stażem. Miłośniczka mody, a w szczególności stylizacji nawiązujących do lat 70-tych i 60-tych. Lubi podróżować do pięknych miejsc i grać na pianinie.

Małgorzata Kacperska
Studentka filologii polskiej ze specjalizacją dziennikarską. W copywritingu świeżynka. Na portalu zajmuje się opisywaniem naturalnej pielęgnacji i wątków o zdrowiu. Tematyka beauty interesuje ją szczególnie od strony naukowej. Od lat czyta składy INCI kosmetyków i szuka tego idealnego, który umożliwi zrezygnowanie z podkładu.

Wiktoria Florek
Miłośniczka dobrego stylu, poszukująca naturalności w urodzie. Ukończyła kulturoznawstwo na Uniwersytecie Warszawskim. Obecnie studentka psychologii. Jako copywriterka tworzy unikalne treści zgodnie z zasadami SEO od 2017 roku. Prowadzi też firmę OpiszSię, która pomaga przygotowywać opisy dla sklepów internetowych.

Katarzyna Dyła
Dziennikarka, producentka sesji, a wcześniej stylistka, która ścieżkę zawodową rozpoczęła na planie programu TV „Trinny i Susannah ubierają Polskę”. Na swoim koncie ma współpracę ze znanymi magazynami kobiecymi i gwiazdami showbiznesu. Obecnie doradca wizerunkowy marek oraz dziennikarka specjalizująca się w modzie damskiej i dziecięcej.

Karolina Wróblewska
Swoją karierę zawodową rozpoczęła w redakcjach znanych magazynów kobiecych. Na swoim koncie ma współprace z osobami publicznymi w kwestii budowania wizerunków medialnych. Jej największą pasją jest pisanie o modowych trendach, czym zajmuje się od 2015 roku.