Gwiazdy, celebryci i celebrytki znani są dzięki mediom, zwłaszcza społecznościowym. Niektórzy słyną z wybitnego aktorstwa, inni z talentu muzycznego, a jeszcze inni tylko z tego, że są znani. Niektórzy z nich doskonale wiedzą, jak wykorzystać swoje „pięć minut” i sprawić, by ich blask na długo zapadł w pamięci wszystkich ludzi związanych ze światem show-biznesu.
Celebryci często zakładają firmy, najczęściej w branży beauty. Jest to dobry sposób na dodatkową reklamę ich osoby i konkretny zarobek. Poznaj te celebrytki, które mają własne marki kosmetyczne (wśród nich są nawet polskie sławy)!
Kim Kardashian to celebrytka zza oceanu, która sławę zyskała dzięki reality show. Gwiazda słynie także z kontrowersyjnych decyzji dotyczących wyglądu – operacji plastycznych. Jednak jednego jej odmówić nie można: samozaparcia i konsekwencji. Miłośniczka wyrazistych kobiecych kształtów od lat prowadzi utrzymującą się na podium firmę kosmetyczną o prostej nazwie KKW Beauty, która szturmem zdobyła serca kobiet. Kosmetyki Kardashianki powstają przy współpracy ze światowej klasy wizażystami, takimi jak Mario Dedivanovic. Są ekskluzywne, różnorodne i bardzo trwałe, dlatego też niemało kosztują.
W ślady Kim poszła jej młodsza siostra, Kylie Jenner. Kosmetyki KYLIE zaczęły zyskiwać popularność od dnia, w którym najmłodsza z klanu Kardashian powiększyła usta. To właśnie wypuszczony przez nią zestaw do ust (konturówka i błyszczyk) sprzedał się w zastraszającym tempie, co zmobilizowało celebrytkę do wyprodukowania odłamu marki o nazwie KYLIESKIN oferującego produkty do pielęgnacji twarzy. Do dzisiaj jej kosmetyki są uwielbiane przez blogerki beauty na całym świecie.
Fenty Beauty by Rihanna – tak brzmi nazwa giganta kosmetycznego barbadoskiej piosenkarki. Riri, choć już dawno nie jest na scenie, może pochwalić się nieprawdopodobnym zyskiem, jaki daje jej firma kosmetyczna. Może dlatego, że oprócz doskonałej reklamy i jakości produktów, jej kosmetyki, jak twierdzi, są stworzone dla każdej kobiety. Błyszczyki, cienie do powiek, czy rozświetlacze to tylko jedne z licznych produktów firmy sygnowanej pseudonimem artystki.
„W każdym z nas jest jedna lub kilka bogiń. Bądź sobą” – to myśl przewodnia firmy z produktami do makijażu znanej artystki. Haus Laboratories, bo pod taką nazwą kryje się kosmetyczne “dziecko” Gagi, na swojej stronie oficjalnie pokazuje, że jest daleka od stereotypów i proponuje kolorowe kosmetyki również mężczyznom. Jak widać na przykładzie Stefani Germanotty (prawdziwe imię i nazwisko gwiazdy) można być nie tylko piosenkarką i aktorką, ale i trendsetterką urodową.
Selena, mimo tego, że jest aktorką i piosenkarką, najbardziej znana jest z… bycia byłą dziewczyną Justina Biebera. Rare Beauty stworzyła dość niedawno, a jej motto to: „Nie jesteś definiowana przez zdjęcie, lajk czy komentarz”. Choć w Polsce mało kto słyszał o nowej marce gwiazdy, uwielbienia i zachwyty fanek z Ameryki jasno wskazują na to, że jej produkty do twarzy niebawem zagoszczą również w kosmetyczkach polskich kobiet.
Julka, mimo młodego wieku, prowadzi kilka biznesów – jednym z nich jest marka JUSEE. Dziewczyna prowadzi firmę z pomocą dwóch bizneswoman – Olgi Zajączkowskiej i Agnieszki Wesołowskiej (tak, dobrze kojarzysz to nazwisko, to żona polskiego aktora Jakuba Wesołowskiego). Mimo że dookoła jej działalności kosmetycznej krąży wiele niepochlebnych opinii, JUSEE prężnie działa i się rozwija – być może właściciele wyznają zasadę, że krytyką nie należy się przejmować i trzeba iść dalej.
Była prezenterka TVN od dawna dumnie reprezentuje swoją firmę Pat&Rub. Produkty są w 100 procentach naturalne, idealne dla fanów eko lifestyle’u i wegan. Pat&Rub by Kinga Rusin to głównie ekologiczne masła do ciała, ust i rąk, maseczki do twarzy i odżywki do włosów o najróżniejszych zapachach (wanilia, żurawina, kokos). Marka kieruje swoją ofertę nie tylko do kobiet, ale i do mężczyzn oraz dzieci.
Przeczytaj też: Kendall Jenner wybrała marynarkę polskiej marki! Zobacz ultra modną stylizację gwiazdy
Zdjęcie główne: Kirstin Sinclair/ Getty Images Entertainment/ Getty Images