Sporty, które pozwolą Ci utrzymać idealną sylwetkę również jesienią

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Zwłaszcza jesienią bardzo ciężko jest zmotywować się do ćwiczeń. Aura, która panuje na zewnątrz, sprawia, że mamy ochotę jedynie przebywać pod kołdrą, a z pewnością ostatnią rzeczą, której pragniemy, jest uprawianie sportu na zewnątrz.

Warto jednak zmotywować się i znaleźć dla siebie coś idealnego, aby nie stracić upragnionej formy lub spróbować uzyskać ją, zanim znowu zastanie nas lato! Zatem, które sporty idealnie sprawdzą się właśnie jesienią?

Jesienne sporty, czyli jak dbać o sylwetkę bez względu na porę roku!

Jesienią nie należy ograniczać aktywności fizycznych. Mimo tego, że na zewnątrz z reguły pada deszcz, jest chłodno i wietrznie, można wybrać ćwiczenia, które pozwolą Ci utrzymać ciało w jak najlepszej kondycji. Wszystkie, które wybraliśmy, idealnie sprawdzą się jesienią. Warto wprowadzić je do swojego codziennego rytmu dnia i dopasować do własnych upodobań i predyspozycji. Aby utrzymać odpowiednią sylwetkę, należy ćwiczyć około 3–4 razy w tygodniu, a także stosować zdrową i zbilansowaną dietę. Sprawdźmy jednak, jakie ćwiczenia mamy do wyboru!

Ćwiczenia idealne na jesień i zimę

Jesienią i zimą mimo niesprzyjającej aury warto znaleźć ćwiczenia, które pozwolą Ci zachować wspaniałą formę i uniknąć walki z wagą tuż przed sezonem. Z pewnością każdy znajdzie wśród nich coś idealnego dla siebie!

Zadbaj o sylwetkę na siłowni

Wiele osób jesienią i zimą zamiast aktywności na zewnątrz wybiera te w pomieszczeniach. Wówczas wzmożoną popularnością cieszą się siłownie, w których znaleźć można zarówno miejsce, w którym można swobodnie poćwiczyć na różnego rodzaju sprzętach, a także znaleźć masę ciekawych zajęć. Rozbudowana oferta, która cały czas się powiększa, sprawi, że każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie.

Rolki i rower – idealne na ciepłe jesienne dni

Oczywiście gdy tylko na dworze pojawia się słońce, warto znaleźć chociaż 30 minut, aby wybrać się na spacer, a najlepiej połączyć ten czas z różnymi aktywnościami fizycznymi. Wspaniale sprawdza się rower oraz rolki. Połączysz zabawę z ćwiczeniami, a aktywności fizyczne wejdą Ci wówczas w krew. Możesz je później, podczas zimy, zamienić na rowerek spiningowy, który znajdziesz na większości siłowni.

Basen – świetny o każdej porze roku

Nie każdy wie, ale basen wspaniale wpływa na całą naszą sylwetkę. Doskonale wysmukla ciało, sprawia, że bez trudu można zrzucić zbędne kilogramy, a także sprawić, że wzmocnimy kręgosłup. Jest wspaniały dla osób, które na co dzień pracują w pozycji siedzącej. Basen pozwala się zrelaksować i oderwać od problemów, dlatego warto wprowadzić go do swojego harmonogramu zajęć.

Joga – na wyciszenie

Może się wydawać, że joga jest tylko na uspokojenie lub na rozluźnienie. Jednak nic bardziej mylnego. Z całą pewnością te ćwiczenia pomogą Ci znaleźć ukojenie, jednak wpłyną również na elastyczność oraz pomogą Ci zachować prawidłową postawę. Do tego w połączeniu z odpowiednio dobranym cardio w postaci biegania, jazdy na rowerze, skakanki czy innych aktywności daje naprawdę wspaniałe rezultaty!

Zdj. główne: Nathalie Désirée Mottet/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

  • Jurek 14.10.2022

    Właśnie zacząłem ćwiczyć i chodzę na siłownię 3 razy w tygodniu.

Rekomendowane
Premiery pierwszych kolekcji jesień–zima 2022 – które zapowiadają się najciekawiej?
Premiery pierwszych kolekcji jesień–zima 2022 – które zapowiadają się najciekawiej?
Największe domy mody już na początku lata prezentują swoje kolekcje na jesień i zimę. Co przygotowały na nadchodzący sezon?
Czy eko moda jest faktycznie ekologiczna? Prawdy i mity o zrównoważonym zakupie w sieci
W dzisiejszych czasach coraz więcej osób stara się prowadzić zrównoważony styl życia, a moda eko staje się coraz popularniejsza.
Jak nosić wiosną długie cardigany?
Jak nosić wiosną długie cardigany?
Długie cardigany na wiosnę to strzał w dziesiątkę! Sprawdź, jak je nosić.
Ostatnie wpisy
Polecamy