Żona piłkarza – Artura Boruca – spełniła swoje kolejne marzenie i założyła własną markę odzieżową. Informację tę przekazała swoim fanom za pośrednictwem Instagrama. Poniżej możecie zobaczyć pierwsze projekty Sary.
Sara Boruc to prawdziwa bizneswoman. Polska WAG od kilku lat prowadzi firmę z biżuterią wraz ze swoimi siostrami. Produkty ich marki cieszą się ogromną popularnością nie tylko wśród polskich, ale i zagranicznych gwiazd. Kolczyki pomysłu dziewczyn z klanu Mannei nosi m. in. Anna Lewandowska czy Hailey Bieber.
Słynna WAG postanowiła nie kończyć podbojów rynku mody wyłącznie na gałęzi biżuteryjnej, a co za tym idzie, niedawno światło dziennie ujrzały jej… projekty ubrań. Co wiemy o „najmłodszym dziecku” pani Boruc, czyli marce The Mannei? Na ten moment niewiele. Pewnym jest jednak, że każde ubranie z jej metką to sto procent najświeższych trendów. Aktualnie nie wiadomo, na jakie ceny trzeba się nastawić, ani kiedy konkretnie pojawi się internetowy sklep brandu. Aktualnie można jednak zamówienia składać poprzez wiadomości prywatne na Instagramie. Z opublikowanych w sieci zdjęć wiemy, że w skład kolekcji wchodzą m.in.: długi oversize’owy płaszcz wykończony kożuchem, krótka kurtka oraz czarne skórzane szorty.
Jak na The Mannei zareagowali obserwatorzy celebrytki? Odbiór pierwszych projektów okazał się być bardzo pozytywny. Zachwyt w komentarzach wyraziły już Ewa Chodakowska, Julia Wieniawa, czy Maffashion. Zresztą zupełnie nas to nie dziwi, ponieważ Sara jest uznana za jedną z najlepiej ubranych gwiazd w polskim show-biznesie. Stworzenie własnej marki odzieżowej było więc kwestią czasu.
Podobają wam się projekty marki The Mannei?
Przeczytaj też: Julia Wieniawa otworzyła markę modową. Co znajdziecie w ofercie LEMISS?