Nowa kampania Zalando to coś więcej niż tylko ubrania. Cały świąteczny projekt ma dodawać otuchy w tym szczególnie trudnym roku i zachęca do optymistycznego spojrzenia w przyszłość.
Nowa kampania Zalando opiera się na historiach relacji z najbliższymi. Projekt świątecznej kampanii składa się z serii portretów autorstwa Sarah Blais, której zapozowali bracia, przyjaciółki, zakochani, rodziny, koledzy – bliskie sobie osoby, które przed obiektywem pokazały swoje prawdziwe emocje, jak troska, tęsknota, czy czułość.
Kolejnym elementem kampanii Zalando jest spot reklamowy „100 Years of Hugs” z muzyką Franka Oceana. Video składa się z krótkich filmów o przytulaniu, które powstały w Nigerii, Wietnamie, Włoszech, Meksyku, Szwecji i w Niemczech, zrealizowanych przez 4 różnych reżyserów i połączonych w jedną całość przez twórcę Vincenta Haycocka.
Pierwszym etapem kampanii Zalando w Polsce były murale, które powstały w dwóch miejscach w Warszawie oraz w Katowicach i w Krakowie. Wielkoformatowe obrazy postaci, które obejmują swoją drugą brakującą i niewidoczną połówkę, podpisane pytaniem „Czy jeszcze kiedyś się przytulimy?”, przyciągały uwagę i wzbudzały zainteresowanie przechodniów przez cały tydzień. 8 listopada, wraz z rozpoczęciem drugiego etapu kampanii, na obrazach pojawiły się brakujące wcześniej sylwetki postaci oraz dodająca otuchy i nadziei odpowiedź na zadane pytanie.
Zobacz świąteczny spot Zalando:
Przeczytaj też: Rajstopy inne, niż wszystkie? Takiej pary mogłyście jeszcze nie widzieć